Все тільки починається!

+38 (050) 723-55-11

+38 (097) 901-20-76

+38 (063) 456-15-76

+38 (044) 227-39-01

nashsled@.gmail.com

Положення Міжнародного фестивалю - конкурсу Зоряна Брама

Місце проведення фестивалю:

Концертна зала КНУБА, м. Київ, пр. Повітрофлотський, 31. о 10:00.

В умовах карантину вхід у глядацьку залу буде обмежений згідно з зоною (зелена, жовта...) на момент проведення фестивалю.

Просимо батьків та супроводжуючих відноситись відповідно, уникати скупчення та дотримуватись загальних правил поведінки у період карантину.

Задля дотримання правил дистанційності та уникнення скупченості на нагородженні на сцену будуть запрошуватись тільки представники колективів та керівники.

Оркомітет фестивалю надає допомогу при поселенні колективів у хостели та готелі (у разі необхідності). Для цього необхідно заздалегідь (для надання кількох варіантів) повідомити дати, кількість, вік дітей та бажану цінову категорію.

На фестивалі є можливість харчування дітей (сніданки, обіди та вечері) протягом фестивального дня.

Усім колективам у достатній кількості надаються зручні перевдягальні.Заявки та внески на участь приймаються до 25 квітня.

Мета фестивалю-конкурсу - це надання допомоги талановитій творчій молоді, та сприяння реалізаціії програм національно-культурного розвитку.

Для участі у фестивалі запрошуються:Колективи та окремі виконавці усіх напрямків хореографії.

Вікові категорії:

Кількісний склад:

Жанрові номінації конкурсної програми фестивалю.

Хореографічний жанр:

Загальні вимоги і хронометраж.

Соло і дуети – до 3 хвилин.

Малі групи – до 4 хвилин.

Формейшн та продакшн – до 6 хвилин.

Фінансові умови фестивалю-конкурсу.

Усі витрати на організацію Фестивалю-конкурсу здійснюються за рахунок благодійних, спонсорських та інших внесків

Пільгові категоріі приймають участь у фестивалі зі знижкою 50 % (за умови надання відповідних довідок).

До пільгових категорій відносяться:

діти-інваліди, діти-сироти.

Вхід у глядацьку залу для усіх бажаючих безкоштовний.

Критерії оцінювання.

Нагородження.

Нагородження відбувається поетапно по вікових категоріях і жанрах:

Розподіл призових місць відбувається на підставі протоколу журі та кількості набраних балів по 10ти бальній системі оцінювання. Рішення журі є остаточним і перегляду не підлягає.

Усі учасники фестивалю отримують дипломи та медалі учасників (кожному).

У кожному жанрі і віковій категорії надаються звання Лауреата I, II і III ст. Кожний заявлений номер стає Лауреатом і отримує свою нагороду:

Лауреати - колективи нагороджуються кубками і дипломами за звання Лауреата (1 на колектив).

Лауреати - солісти, дуети та тріо нагороджуються дипломами і медалями Лауреата (кожному).

Вищі нагороди фестивалю — Гран-Прі – присуджуються за рішенням журі за найяскравіший виступ у кожному жанрі.

Особливими відзнаками нагороджуються за рішенням журі окремі групові номери або сольні виконавці за найбільш яскраві виступи або особисті досягнення.

Кожен учасник фестивалю та кожен керівник колективу отримують подарунки від організаторів, спонсорів та партнерів фестивалю.

Призовий фонд фестивалю — 10 000 грн.

Журі.

Оцінку виступів учасників конкурсу здійснює журі, яке складається оргкомітетом фестивалю з відомих артистів, педагогів творчих дисциплін, режисерів, керівників творчих колективів, діячів культури і мистецтва.

Реєстрація участників.

Для участі у Фестивалі в Оргкомітет подається заявка встановленого зразка.

Заявки заповнюються прямо на сайті і автоматично відправляються організаторам при натисканні на кнопку ОТПРАВИТЬ.

Після відправлення заявки Вам телефонують організатори для уточнення Ваших даних та Ви отримуєте листа з реквізитами для оплати реєстраційного внеску. Потім Ви відправляєте списки дітей колективу (для заповнення іменних дипломів кожному) та музичні фонограми.

Участь у Фестивалі підтверджується організаторами на підставі заявок, що надійшли, списків учасників та документів, що підтверджують оплату.

Організаційні вимоги.

Організації або приватні особи, які делегують учасників, беруть на себе транспортні витрати (до місця проведення фестивалю і назад, проїзд по місту), витрати по проживанню та харчуванню.

Оргкомітет фестивалю сприяє організації проживання та харчування учасників на період проведення фестивалю.

Керівник колективу несе відповідальність за життя і здоров’я дітей. Творчі колективи та гості фестивалю повинні мати відповідну кількість супроводжуючих осіб, які гарантують догляд за особистими речами, концертними костюмами, реквізитом колективу і безпеку учасників. Учасникам рекомендовано мати медичну страховку на час проведення фестивалю.

Організатори не несуть відповідальність за номери, пов’язані з ризиком. Учасники відповідають за дотримання правил техніки безпеки.

Будь яка рекламна та інформаційна діяльність на фестивалі без попереднього узгодження з організаторами заборонена!

Організатор залишає за собою право об’єднувати номінації та категорії.

Дане Положення є офіційним запрошенням на фестиваль.

Не відмовляйся від своєї мрії!

Організаційний комітет:

БФ «Наш Слід»

Наталія Сучкова (050) 723-55-11

Всеволод Сучков (066) 094-60-24

Email: nashsled@gmail.com