Все тільки починається!

+38 (050) 723-55-11

+38 (097) 901-20-76

+38 (063) 456-15-76

+38 (044) 227-39-01

nashsled@gmail.com

Положення.

1. Для участі у фестивалі запрошуються:

Хореографічні колективи та окремі виконавці усіх напрямків.

 

2. Вікові категорії

— Бейби – 4-6 років

— Діти – 7-9 років

— Ювенали – 10-13 років

— Юніори – 14-17 років

— Молодь – 18-24 років

— Змішана (20% колективу з перевищенням віку від загальної кількості

учасників)

 

3. Кількісний склад

— Соло

— Дуети

— Малі групи (3-7 осіб)

— Формейшн (8-20 осіб)

— Продакшн (21 і більше)

 

4. Жанрові номінації конкурсної програми:

— дитяча хореографія

— класична хореографія

— сучасна хореографія (контемп, модерн, джаз модерн, джаз, демі класика, афроджаз)

— естрадна хореографія (спортивний танець, популярні і масові форми танцю)

— народний танець (хороводи, побутові та сюжетні танці)

— народний стилізований

— естрадно - спортивний танець

— бальний танец (латиноамериканська та європейська програми, естрадна обробка)

— Street dance (hip-hop, techno, break dance, jazz-funk, а також інші напрямки сучасної клубної та вуличної танцювальної культури)

— Dance show (синтез стилів із загальним сюжетом, ідеєю)

5. Загальні вимоги і хронометраж

Хронометраж кожного номеру треба прописати при заповненні форми Заявки в п. Таймінг номеру (наприклад, 2 хв. 45 сек.). На основі цих даних складається похвилинна Програма конкурсу, яка надається кожному керівнику заздалегідь.

 

6. Вимоги до музичного супроводу

З метою чіткої організації фестивалю, фонограми необхідно надсилати електронною поштою під час реєстрації!

Носіями фонограм є звукові файли у форматі МР3, назва яких повинна містити:

Прізвище та ім’я виконавця або назва колективу, назва номеру, наприклад:

Барвінок_Соловейко.mp3

На фестивалі необхідно мати флеш-носій на якому записані тільки фонограми, які використовуються на даному фестивалі.

 

7. Фінансові умови фестивалю-конкурсу.

Усі витрати на організацію Фестивалю-конкурсу здійснюються за рахунок благодійних, спонсорських та інших внесків.

Соло – 750 грн.
Дуети – 550 грн. з учасника
Малі групи – 425 грн. з учасника. (3-7 учасників)
Формейшн – 360 грн. з учасника. (8-20 учасника)
Продакшн – 320 грн. з учасника. (від 21 учасника)

Якщо у номерах діти повторюються, то другий і всі наступні номери зі знижкою - 30%.

Пільгові категорії приймають участь у фестивалі зі знижкою 50% (за умови надання відповідних довідок).

До пільгових категорій відносяться:

діти-інваліди, діти-сироти.

 

Вхід у глядацьку залу для усіх бажаючих безкоштовний.

 

8. Критерії оцінювання:

— техніка виконання, почуття ритму

— композиція: постановка, лексика, відповідність музичної та змістовної складової

— образ, артистизм: костюм, зачіска, макіяж, акторська майстерність, виразність, контакт з глядачем, загальна культура та естетика танцю.

 

9. Нагородження.

Нагородження проходить на сцені одразу після виступу кожного колективу по балах, які виставляють члени журі (ВІДКРИТА СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ).

30 -27 балів - І місце

26-24 балів - ІІ місце

23 і менше балів - ІІІ місце

Рішення журі є остаточним і перегляду не підлягає.

Кожний заявлений номер стає Лауреатом і отримує свою нагороду:

Усі учасники фестивалю отримують іменні дипломи та медалі учасників (кожному). Вони видаються керівнику колективу в оргкомітеті разом з подарунками для кожного учасника. 

Лауреати - колективи нагороджуються кубками і дипломами за звання Лауреата (1 на колектив). Вони вручаються на сцені одразу після виступу.

Лауреати - солісти та лауреати — дуети, тріо нагороджуються дипломами і медалями Лауреата (кожному).Вони вручаються на сцені одразу після виступу.

Керівники колективів та всі, хто буде вписаний в бланк заявки в п. Керівник (педагоги, хореографи, балетмейстери, концертмейстери) отримають подяки. Вони видаються керівнику колективу в оргкомітеті разом з дипломами, медалями та подарунками для кожного учасника.

Вищі нагороди фестивалю — Гран-Прі – присуджуються за рішенням журі за найяскравіший виступ у кожному відділенні. Передбачено 3 відділення - 3 Гран-Прі. Оскільки нагородження відбувається після кожного номеру на сцені, то обговорення Гран-Прі відбувається після перегляду всіх номерів у відділенні. Нагорода вручається на сцені в кінці кожного відділення. У разі відсутності колектива в цей момент нагорода висилається Новою поштою.

Особливими відзнаками нагороджуються за рішенням журі окремі групові номери або сольні виконавці за найбільш яскраві виступи або особисті досягнення.

Кожен учасник фестивалю та кожен керівник колективу отримують подарунки від організаторів, спонсорів та партнерів фестивалю.  Вони видаються керівнику колективу в оргкомітеті разом з нагородами для кожного учасника.

 

10. Обговорення номерів. 

Всі керівники, які хочуть поспілкуватися з суддями, отримати поради, рекомендації та відповіді на свої питання щодо виступу свого колективу запрошуються в перервах між відділеннямидо оргкомітету (ЗА БАЖАННЯМ).

На обговорення номерів з суддями допускаються ТІЛЬКИ КЕРІВНИКИ, НЕ БАТЬКИ!!! задля кваліфікованої розмови і отримання цінних порад. 

 

11. Журі.

Оцінку виступів учасників конкурсу здійснює журі, яке складається оргкомітетом фестивалю з відомих артистів, педагогів творчих дисциплін, режисерів, керівників творчих колективів, діячів культури і мистецтва.

 

12. Реєстрація учасників.

Для участі у Фестивалі в Оргкомітет подається заявка встановленого зразка.

Заявку також можна заповнити в електронній формі Заявки на сайті (або ця форма може бути вислана за запитом керівника) і автоматично відправляються організаторам при натисканні на кнопку ОТПРАВИТЬ.

Після відправлення заявки Вам телефонують організатори для уточнення Ваших даних та Ви отримуєте листа з реквізитами для сплати реєстраційного внеску. Потім Ви відправляєте музичні фонограми на електронну пошту.

Участь у Фестивалі підтверджується організаторами на підставі заявок, що надійшли, списків учасників та документів, що підтверджують оплату. 

 

13. Організаційні питання.

1. Організатори фестивалю мають право припинити прийом заявок раніше зазначеного часу.

2. Беручи участь у фестивалі, учасники погоджуються на зйомку, обробку та використання фото і відео матеріалів, зроблених під час концертної програми.


3. До уваги керівників! Якщо учасники конкурсу, керівники, група підтримки або супроводжуючи особи будуть некоректно та зневажливо ставитися до інших учасників, керівників інших колективів, організаторів, членів журі та створювати скандальні ситуації, учасники конфлікту з обох сторін автоматично отримують “дискваліфікацію” (без права продовжувати конкурсну боротьбу та без повернення внеску).

 

4. Організації або приватні особи, які делегують учасників, беруть на себе транспортні витрати (до місця проведення фестивалю і назад, проїзд по місту), витрати по проживанню та харчуванню.

5. Оргкомітет фестивалю сприяє організації проживання та харчування учасників на період проведення фестивалю.

6. Керівник колективу несе відповідальність за життя і здоров’я дітей. Творчі колективи та гості фестивалю повинні мати відповідну кількість супроводжуючих осіб, які гарантують догляд за особистими речами, концертними костюмами, реквізитом колективу і безпеку учасників.

7. Організатори не несуть відповідальність за номери, пов’язані з ризиком. Учасники відповідають за дотримання правил техніки безпеки.

8. Організатори не несуть відповідальність за загублені або вкрадені речі.

9. Забороняється використання декорацій, які завадять виступу наступних учасників (блискітки, конфетті, різного роду рідини, піротехніка).

10. Забороняється використовувати музичний супровід на російській мові, російських або радянських авторів. 

11. Забороняється проносити колючу, ріжучу, вибухову, вогнепальну і будь- якого роду зброю, та предмети, небезпечні для життя людей.

12.Забороняється вживати алкоголь на території конкурсної локації. Будь-хто з організаційного комітету має право викликати поліцію у випадку відсутності реакції на зауваження, а також даний колектив дискваліфікується.

13. У випадку повітряної тривоги всім колективам та глядачам необхідно покинути глядацький зал та перейти в укриття.

14. Оргкомітет залишає за собою право перенести дату конкурсу у випадку непередбачуваних обставин. Якщо дата перенесення становить більше ніж 1 місяць, учасники мають право запросити повернення коштів, або перенести свою участь на наступну дату, в іншому випадку – кошти не повертаються, а участь переноситься на найближчу дату.

16. Організатор залишає за собою право об’єднувати номінації та категорії.

Організаційний комітет:

БФ «Наш Слід»

Наталія Сучкова (050) 723-55-11

Всеволод Сучков (066) 094-60-24

Е-мейл: nashsled@gmail.com