Все тільки починається!

+38 (050) 723-55-11

+38 (097) 901-20-76

+38 (063) 456-15-76

+38 (044) 227-39-01

nashsled@gmail.com

 

Положення

Благодійний Фонд «Наш Слід» запрошує на ХVІІ Всеукраїнський фестиваль - конкурс мистецтв «Талановитий Я»


Фестиваль відбудеться 11 квітня у Концертній залі КНУБА, м. Київ, пр. Повітрофлотський, 31.

Жанрова номінація: хореографія.

Дзеркало сцени 12 х 8 м, глядацька зала на 650 місць.

Організаторами конкурсу та керівництвом залу розроблені «Правила перебування на території центру культури та дозвілля кнуба на період карантину», які висилаються окремим файлом кожному керівнику після заповнення Заявки для ознайомлення учасників колективу та батьків.

Просимо дотримуватись цих правил щоб уникнути штрафів, які накладаються на організаторів та учасників у разі недотримання колективами цих правил.


На учасників чекають:

- доступна вартість участі (від 160 грн).

- безкоштовне отримання фото та відео матеріалів виступу колективу

- безкоштовна он-лайн трансляція всього фестивалю на ЮТУБІ ( посилання на неї буде вислане всім керівникам за день до фестивалю)

- великий лед екран на сцені, на якому виступ кожного номеру може супроводжуватись зображенням емблеми колективу або відео рядком.

- велика святкова фотозона

- швидке нагородження кожного номеру на сцені по отриманих балах одразу після виступу.

- зручні перевдягальні для колективів у достатній кількості.

- велика сцена 12х8 м та глядацька зала на 650 місць (вхід для усіх безкоштовний).

- тепла фестивальна атмосфера та турбота організаторів про кожного учасника.

- зворотній зв'язок для керівників колективів з членами журі.

 

Мета фестивалю-конкурсу - це надання допомоги талановитійтворчій молоді, та сприяння реалізаціії програм національно-культурногорозвитку.

 

1. Для участі у фестивалі запрошуються:

Хореографічні колективи та окремі виконавці усіх напрямків хореографії.

 

2. Вікові категорії

Бейби – 4-6 років

Діти – 7-9 років

Ювенали – 10-13 років

Юніори – 14-17 років

Молодь – 18-24 років

Змішана (20% колективу з привищенням віку від загальної кількості учасників)

 

3. Кількісний склад

Соло

Дуети

Малі групи (3-6 осіб)

Формейшн (8-20 осіб)

Продакшн (20 і більше)

 

4. Жанрові номінації конкурсної програми:

дитяча хореографія

класична хореографія

сучасна хореографія (контемп, модерн, джаз модерн, джаз, демі класика, афроджаз);

естрадна хореографія (спортивний танець, популярні і масові форми танцю);

народний танець (хороводи, побутові та сюжетні танці);

народний стилізований

естрадно-спортивний танець

бальний танец (латиноамериканська та європейська програми, естрадна обробка);

Street dance (hip-hop, techno, break dance, jazz-funk, а також інші напрямки сучасної клубної та вуличної танцювальної культури);

Dance show (синтез стилів із загальним сюжетом, ідеєю);

 

5. Загальні вимоги і хронометраж

Соло і дуети – до 3 хвилин

Малі групи – до 4 хвилин

Формейшн та продакшн – до 6 хвилин.

Для всіх номерів, тривалість яких перевищує зазначений час, питання вирішується в індивідуальному порядку заздалегідь.

 

6. Вимоги до музичного супроводу

З метою чіткої організації фестивалю, фонограми необхідно надсилати електронною поштою під час реєстрації!

Носіями фонограм є звукові файли у форматі МР3, назва яких повинна містити:

Прізвище та ім’я виконавця або назва колективу, назва номеру, наприклад:

Барвінок_Соловейко.mp3

На фестивалі необхідно мати флеш-носій на якому записані тільки фонограми, які використовуються на даному фестивалі.

 

7. Фінансові умови фестивалю-конкурсу.

Усі витрати на організацію Фестивалю-конкурсу здійснюються за рахунок благодійних, спонсорських та інших внесків.

Соло – 420 грн. (два номери – 580 грн.). Сольні номери приймаються у кількості не більше 3-х номерів від колективу у разі присутності номерів формейшн або продакшн.

Дуети – 330 грн. з учасника (два номери – 450 грн. з участника)

Малі групи – 260 грн. з учасника. (3-7 учасників)

Формейшн – 180 грн. з учасника. (8-23 учасника)

Продакшн – 160 грн. з учасника. (від 24 учасників)

Пільгові категоріі приймають участь у фестивалі зі знижкою 50 % (за умови надання відповідних довідок).

До пільгових категорій відносяться:

діти-інваліди, діти-сироти.

Вхід у глядацьку залу для усіх бажаючих безкоштовний.

8. Критерії оцінювання хореографічного жанру:

техніка виконання, почуття ритму;

композиція: постановка, лексика, відповідність музичної та змістовної складової;

образ, артистизм: костюм, зачіска, макіяж, акторська майстерність, виразність, контакт з глядачем, загальна культура та естетика танцю.

 

9. Нагородження.

Нагородження проходить на сцені одразу після виступу кожного колективу по балах, які виставляють члени журі.

27-30 балів - І місце

26-21 балів - ІІ місце

20 і менше балів - ІІІ місце

 Рішення журі є остаточним і перегляду не підлягає.

Усі учасники фестивалю отримують іменні дипломи та медалі учасників (кожному).

Кожний заявлений номер стає Лауреатом і отримує свою нагороду:

Лауреати - колективи нагороджуються кубками і дипломами за звання Лауреата (1 за кожний номер).

Лауреати - солісти та лауреати - дуети, тріо нагороджуються дипломами і медалями Лауреата (кожному).

Вищі нагороди фестивалю — Гран-Прі – присуджуються за рішенням журі за найяскравіший виступ у кожній віковій категорії.

Особливими відзнаками нагороджуються за рішенням журі окремі групові номери або сольні виконавці за найбільш яскраві виступи або особисті досягнення.

Кожен учасник фестивалю та кожен керівник колективу отримують подарунки від організаторів, спонсорів та партнерів фестивалю.

 

10. Журі.

Оцінку виступів учасників конкурсу здійснює журі, яке складається оргкомітетом фестивалю з відомих артистів, педагогів творчих дисциплін, режисерів, керівників творчих колективів, діячів культури і мистецтва.

 

11. Реєстрація участників.

Для участі у Фестивалі в Оргкомітет подається заявка встановленого зразка.

Заявки заповнюються прямо на сайті і автоматично відправляються організаторам при натисканні на кнопку ОТПРАВИТЬ.

Після відправлення заявки Вам телефонують організатори для уточнення Ваших даних та Ви отримуєте листа з реквізитами для оплати реєстраційного внеску. Потім Ви відправляєте музичні фонограми.

Участь у Фестивалі підтверджується організаторами на підставі заявок, що надійшли, списків учасників та документів, що підтверджують оплату.

 

12. Організаційні вимоги.

Організації або приватні особи, які делегують учасників, беруть на себе транспортні витрати (до місця проведення фестивалю і назад, проїзд по місту), витрати по проживанню та харчуванню.

Оргкомітет фестивалю сприяє організації проживання та харчування учасників на період проведення фестивалю.

Керівник колективу несе відповідальність за життя і здоров’я дітей. Творчі колективи та гості фестивалю повинні мати відповідну кількість супроводжуючих осіб, які гарантують догляд за особистими речами, концертними костюмами, реквізитом колективу і безпеку учасників. Учасникам рекомендовано мати медичну страховку на час проведення фестивалю.

Організатори не несуть відповідальність за номери, пов’язані з ризиком. Учасники відповідають за дотримання правил техніки безпеки.

Будь яка рекламна та інформаційна діяльність на фестивалі без попереднього узгодження зорганізаторами заборонена!

Організатор залишає за собою право об’єднувати номінації та категорії.

Дане Положення є офіційним запрошенням на фестиваль.

 

Організаційний комітет:

БФ «Наш Слід»

Наталія Сучкова (050) 723-55-11

Всеволод Сучков (066) 094-60-24

Е-мейл: nashsled@gmail.com

Офіційний сайт: www.nashsled.com.ua