Не відмовляйся від своєї мрії!

БФ "Наш Слід" м. Київ

(050) 723-55-11

(063) 456-15-76

nashsled@gmail.com

Положення 15-го Всеукраїнського фестивалю-конкурсу

«Лавина Талантів»

 

Місце проведення фестивалю:

Концертний зал КНУБА

м. Київ, пр. Повітрофлотський, 31 (заїзд з вул. Преображенська, 2).

 

Дзеркало сцени 12 х 8 м, глядацька зала на 650 місць.

 

На учасників чекають:

- подарунки кожній дитині та кожному керівнику від партнерів, спонсорів та організаторів - БФ "Наш Слід"

 

- велика святкова фотозона

 

- поетапне нагородження по вікових категоріях

 

- доступна вартість участі (від 140 грн).

 

- допомога при поселенні колективів у хостели та готелі (у разі необхідності). Для цього необхідно заздалегідь (для надання кількох варіантів) повідомити дати, кількість, вік дітей та бажану цінову категорію.

 

- можливість харчування дітей (сніданки, обіди та вечері) протягом фестивального дня. Вартість комплексного обіду - 60 грн.

 

- допомога у формуванні розважальної програми для іногородніх груп

 

- зручні перевдягальні для колективів у достатній кількості

 

- тепла фестивальна атмосфера та турбота організаторів про кожного учасника.

 

- зворотній зв'язок для керівників колективів з членами журі

 

 

Фестиваль проходить блоками по вікових категоріях: 5 вікових категорій, 5 блоків, після кожного блоку — нагородження.

 

Дата проведення.

21 грудня 2019 р.

 

Заявки на участь приймаються до 10 грудня 2019 р.

 

Жанрова номінація: Хореографія

 

Мета фестивалю-конкурсу:

Надання допомоги талановитій творчій молоді, та сприяння реалізаціії програм національно-культурного розвитку.

 

 Для участі у фестивалі запрошуються:

Хореографічні колективи та окремі виконавці усіх напрямків хореографії.

 

Вікові категорії.

- Бейби – 4-6 років

- Діти – 7-9 років

- Ювенали – 10-13 років

- Юніори – 14-17 років

- Молодь – 18-24 років

- Дорослі – 24+

- Змішана (20% колективу з привищенням віку від загальної кількості учасників)

 

Кількісний склад.

- Соло

- Дуети

- Малі групи ( 3-6 осіб)

- Формейшн (7-20 осіб)

- Продакшн (20 і більше)

 

Жанрові номінації конкурсної програми фестивалю.

 

- дитяча хореографія;

- класична хореографія;

- сучасна хореографія (contemporary, модерн, джаз модерн, джаз, нео класика, афроджаз);

- естрадна хореографія (популярні і масові форми танцю);

- народний танець (хороводи, побутові та сюжетні танці);

- народний стилізований танець;

- естрадно-спортивний танець;

- бальний танец (латиноамериканська та європейська програми, естрадна обробка);

- Street dance (hip-hop, techno, break dance, jazz-funk, а також інші напрямки сучасної клубної та вуличної танцювальної культури);

- Dance show (синтез стилів із загальним сюжетом, ідеєю).

 

Загальні вимоги і хронометраж.

Соло і дуети – до 3 хвилин

Малі групи – до 4 хвилин

Формейшн та продакшн – до 6 хвилин.

Для всіх номерів, тривалість яких перевищує зазначений час, питання вирішується в індивідуальному порядку заздалегідь.

 

 

Вимоги до музичного супроводу.

З метою чіткої організації фестивалю, фонограми необхідно надсилати електронною поштою під час реєстрації!

Носіями фонограм є звукові файли у форматі МР3, назва яких повинна містити:

Прізвище та ім’я виконавця або назва колективу, назва номеру, наприклад:

Барвінок_Соловейко.mp3

На фестивалі необхідно мати флеш-носій на якому записані тільки фонограми, які використовуються на даному фестивалі.

 

Фінансові умови фестивалю-конкурсу.

Усі витрати на організацію Фестивалю-конкурсу здійснюються за рахунок благодійних, спонсорських та інших внесків.

 

Соло – 410 грн. (два номери – 570 грн.). Сольні номери приймаються у кількості не більше 3-х номерів від колективу у разі присутності номерів формейшн або продакшн.

Дуети – 320 грн. з учасника (два номери – 450 грн. з участника).

Малі групи – 250 грн. з учасника. (3-6 учасників)

Формейшн – 160 грн. з учасника. (7-20 учасника)

Продакшн – 140 грн. з учасника. (від 20 учасників)

 

Пільгові категоріі  приймають участь у фестивалі зі знижкою 50 % (за умови надання відповідних довідок).

Кількість обмежена.

До пільгових категорій відносяться:

діти-інваліди та діти-сироти.

 

Вхід у глядацьку залу для усіх бажаючих безкоштовний.

 

Критерії оцінювання.

 

- техніка виконання, почуття ритму;

- композиція: постановка, лексика, відповідність музичної та змістовної складової;

- образ: костюм, зачіска, макіяж, акторська майстерність, виразність, контакт з глядачем, загальна культура та естетика танцю.

 

Нагородження.

Нагородження відбувається поетапно по вікових категоріях: 5 вікових категорій, 5 блоків,

після кожного блоку — нагородження.

 

Розподіл призових місць відбувається на підставі протоколу журі та кількості набраних балів по 10ти бальній системі оцінювання. Рішення журі є остаточним і перегляду не підлягає.

 

Усі учасники фестивалю отримують іменні дипломи та медалі учасників.

Списки учасників надсилаються заздалегідь на електронну адресу організаторів для друкування кожному іменного диплому.

 

У кожній віковій категорії надаються звання Лауреата I, II і III ст.

 

Кожний заявлений номер стає Лауреатом і отримує свою нагороду:

Лауреати - колективи нагороджуються кубками і дипломами за звання Лауреата (1 на колектив).

Лауреати - солісти та лауреати — дуети, тріо нагороджуються дипломами і медалями Лауреата (кожному).

 

Вищі нагороди фестивалю — Гран-Прі – присуджуються за рішенням журі за найяскравіший виступ

у кожній віковій категорії.

 

Особливими відзнаками нагороджуються за рішенням журі окремі групові номери або сольні виконавці за найбільш яскраві виступи або особисті досягнення.

 

Кожен учасник фестивалю та кожен керівник колективу отримують подарунки від організаторів, спонсорів та партнерів фестивалю.

 

Журі.

Оцінку виступів учасників конкурсу здійснює журі, яке складається оргкомітетом фестивалю з відомих артистів, педагогів творчих дисциплін, режисерів, керівників творчих колективів, діячів культури і мистецтва.

 

На даному фестивалі передбачено 2 склади зіркового журі:

перший склад - молодші вікові категорії, другий склад - старші вікові категорії.

 

Реєстрація участників.

Для участі у Фестивалі в Оргкомітет подається заявка встановленого зразка.

Заявки заповнюються прямо на сайті  і автоматично відправляються організаторам при натисканні на кнопку ОТПРАВИТЬ.

 

Після відправлення заявки Вам телефонують організатори для уточнення Ваших даних та Ви отримуєте листа з реквізитами для оплати реєстраційного внеску. Потім Ви відправляєте списки дітей колективу (для заповнення іменних дипломів кожному) та музичні фонограми.

 

Участь у Фестивалі підтверджується організаторами на підставі заявок, що надійшли, списків учасників та документів, що підтверджують оплату.

 

Організаційні вимоги.

Організації або приватні особи, які делегують учасників, беруть на себе транспортні витрати (до місця проведення фестивалю і назад, проїзд по місту), витрати по проживанню та харчуванню.

Оргкомітет фестивалю сприяє організації проживання та харчування учасників на період проведення фестивалю.

Керівник колективу несе відповідальність за життя і здоров’я дітей. Творчі колективи та гості фестивалю повинні мати відповідну кількість супроводжуючих осіб, які гарантують догляд за особистими речами, концертними костюмами, реквізитом колективу і безпеку учасників. Учасникам рекомендовано мати медичну страховку на час проведення фестивалю.

Організатори не несуть відповідальність за номери, пов’язані з ризиком. Учасники відповідають за дотримання правил техніки безпеки.

Будь яка рекламна та інформаційна діяльність на фестивалі без попереднього узгодження з організаторами заборонена!

Організатор залишає за собою право об’єднувати номінації та категорії.

Дане Положення є офіційним запрошенням на фестиваль.

 

Організаційний комітет.

БФ «Наш Слід»

Наталія Сучкова (050) 723-55-11

Всеволод Сучков (066) 094-60-24

Е-мейл: nashsled@gmail.com

Офіційний сайт: www.nashsled.com.ua