Не відмовляйся від своєї мрії!

БФ "Наш Слід" м. Київ

(050) 723-55-11

(063) 456-15-76

nashsled@gmail.com

Положення

 

1. Місце проведення фестивалю:

Концертна зала КНУБА (у минулому КИСИ) -

м. Київ, пр. Повітрофлотський, 31.

 

2. Дата проведення.

20 жовтня 2018 р.

жанрова номінація: хореографія.

 

Мета фестивалю-конкурсу - це надання допомоги талановитій

творчій молоді, та сприяння реалізаціії програм національно-культурного

розвитку.

 

3. Для участі у фестивалі запрошуються:

Хореографічні колективи та окремі виконавці усіх напрямків хореографії.

 

4. Вікові категорії

— Бейби – 4-6 років

— Діти – 7-9 років

— Ювенали – 10-13 років

— Юніори – 14-17 років

— Молодь – 18-24 років

— Змішана (20% колективу з привищенням віку від загальної кількості учасників)

 

5. Кількісний склад

Соло

Дуети

Малі групи (3-7 осіб)

Формейшн (8-23 осіб)

Продакшн (24 і більше)

 

6. Жанрові номінації конкурсної програми:

 

— дитяча хореографія

— класична хореографія

— сучасна хореографія (контемп, модерн, джаз модерн, джаз, демі класика, афроджаз);

— естрадна хореографія (спортивний танець, шоу-постановки, синтез стилів т. ін.);

— народний танець (хороводи, побутові та сюжетні танці);

— народний стилізований

— бальний танец (латиноамериканська та європейська програми, естрадна обробка);

— Street dance (hip-hop, techno, break dance, jazz-funk, а також інші напрямки сучасної клубної та вуличної танцювальної культури);

— Dance show (синтез стилів із загальним сюжетом, ідеєю);

 

7. Загальні вимоги і хронометраж

Соло і дуети – до 3 хвилин

Малі групи – до 4 хвилин

Формейшн та продакшн – до 6 хвилин

На конкурс колективи, солісти, дуети, малі групи надають 1 номер з однієї номінації.

Для всіх номерів, тривалість яких перевищує зазначений час, питання вирішується в індивідуальному порядку заздалегідь.

 

8. Вимоги до музичного супроводу

З метою чіткої організації фестивалю, фонограми необхідно надсилати електронною поштою під час реєстрації!

Носіями фонограм є звукові файли у форматі МР3, назва яких повинна містити:

Прізвище та ім’я виконавця або назва колективу, назва номеру, наприклад:

ОленаІванова_Соловейко.mp3

На фестивалі необхідно мати флеш-носій на якому записані тільки фонограми, які використовуються на даному фестивалі.

 

9. Фінансові умови фестивалю-конкурсу.

Усі витрати на організацію Фестивалю-конкурсу здійснюються за рахунок благодійних, спонсорських та інших внесків.

 

Соло – 410 грн. (два номери – 570 грн.).

Дуети – 320 грн. з учасника (два номери – 450 грн. з участника).

Малі групи – 250 грн. з учасника. (3-7 учасників)

Формейшн – 140 грн. з учасника. (8-23 учасника)

Продакшн – 120 грн. з учасника. (від 24 учасників)

 

Пільгові категоріі приймають участь у фестивалі зі знижкою 50 % (за умови надання відповідних довідок).

До пільгових категорій відносяться:

діти-інваліди, діти-сироти.

 

Вхід у глядацьку залу для усіх бажаючих безкоштовний.

 

10. Критерії оцінювання хореографічного жанру:

— техніка виконання, почуття ритму;

— композиція: постановка, лексика, відповідність музичної та змістовної складової;

— образ: костюм, зачіска, макіяж, акторська майстерність, виразність, контакт з глядачем, загальна культура та естетика танцю.

 

11. Нагородження.

Розподіл призових місць відбувається на підставі протоколу журі та кількості набраних балів. Рішення журі є остаточним і перегляду не підлягає.

Усі учасники фестивалю отримують дипломи та медалі учасників.

Списки учасників надсилаються заздалегідь на електронну адресу організаторів для друкування кожному іменного диплому.

У кожному жанрі і віковій категорії надаються звання Лауреата I, II і III ст.

Лауреати - колективи нагороджуються кубками і медалями.

Лауреати - солісти та лауреати - дуети нагороджуються дипломами і медалями.

Вищі нагороди фестивалю — Гран-Прі – присуджуються за рішенням журі за найяскравіший виступ у кожній жанровій номінації.

 

12. Журі.

Оцінку виступів учасників конкурсу здійснює журі, яке складається оргкомітетом фестивалю з відомих артистів, педагогів творчих дисциплін, режисерів, керівників творчих колективів, діячів культури і мистецтва.

 

13. Реєстрація участників.

Для участі у Фестивалі в Оргкомітет подається заявка встановленого зразка.

Участь у Фестивалі підтверджується організаторами на підставі заявок, що надійшли, списків учасників та документів, що підтверджують оплату.

У відповідь на Вашу заявку протягом трьох днів оргкомітет фестивалю надсилає лист із зазначенням реквізитів для оплати реєстраційного внеску.

 

14. Організаційні вимоги.

Організації або приватні особи, які делегують учасників, беруть на себе транспортні витрати (до місця проведення фестивалю і назад, проїзд по місту), витрати по проживанню та харчуванню.

Оргкомітет фестивалю сприяє організації проживання та харчування учасників на період проведення фестивалю.

Керівник колективу несе відповідальність за життя і здоров’я дітей. Творчі колективи та гості фестивалю повинні мати відповідну кількість супроводжуючих осіб, які гарантують догляд за особистими речами, концертними костюмами, реквізитом колективу і безпеку учасників. Учасникам рекомендовано мати медичну страховку на час проведення фестивалю.

Організатори не несуть відповідальність за номери, пов’язані з ризиком. Учасники відповідають за дотримання правил техніки безпеки.

Будь яка рекламна та інформаційна діяльність на фестивалі без попереднього узгодження з

організаторами заборонена!

Організатор залишає за собою право об’єднувати номінації та категорії.

Дане Положення є офіційним запрошенням на фестиваль.

 

Організаційний комітет:

БФ «Наш Слід»

Наталія Сучкова (050) 723-55-11

Всеволод Сучков (066) 094-60-24

Е-мейл: nashsled@gmail.com

Офіційний сайт: www.nashsled.com.ua