Положення

1. Місце проведення фестивалю:
Центр культури і мистецтв КНЕУ, вул. Дегтярівська 49, г.
Дзеркало сцени 9х7 м, глядацька зала на 840 місць.

2. Дата проведення.

25 березня
жанрова номінація: хореографія.

3. Основні задачі фестивалю:

— привернення  уваги суспільства до творчої діяльності дітей та молоді з обмеженими можливостями як засобу їх самовираження і реалізації.

— розширення творчих контактів дітей та молоді з обмеженими можливостями зі всієї України, налагодження контактів фахівців в різних галузях творчості.

4. Для участі у фестивалі запрошуються:
Хореографічні колективи та солісти.

5. Вікові категорії
— Бейби – 4-6 років
— Діти – 7-9 років
— Ювенали – 10-13 років
— Юніори – 14-17 років
— Молодь – 18-24 років
— Змішана (20% колективу з привищенням віку від загальної кількості учасників)

6. Кількісний склад
Соло
Дуети
Малі групи ( 3-7 осіб)
Формейшн (8-23 осіб)
Продакшн (24 і більше)

7. Жанрові номінації конкурсної програми фестивалю:
— дитяча хореографія;
— класична хореографія;
— сучасна хореографія (contemporary, модерн, джаз модерн, джаз, нео класика, афроджаз);
— естрадна хореографія (популярні і масові форми танцю);
— народний танець (хороводи, побутові та сюжетні танці);
— народний стилізований танець;
— бальний танец (латиноамериканська та європейська програми, естрадна обробка);
— Street dance (hip-hop, techno, break dance, jazz-funk, а також інші напрямки сучасної клубної та вуличної танцювальної культури);
— Dance show (синтез стилів із загальним сюжетом, ідеєю).

8. Загальні вимоги і хронометраж
Соло і дуети – до 3 хвилин.
Малі групи – до 4 хвилин.
Формейшн та продакшн – до 6 хвилин.

На конкурс колективи, солісти, дуети, малі групи надають до 2 номерів з однієї номінації.
Для всіх номерів, тривалість яких перевищує зазначений час, питання вирішується в індивідуальному порядку заздалегідь.

9. Вимоги до музичного супроводу
З метою чіткої організації фестивалю, фонограми необхідно надсилати електронною поштою під час реєстрації!
Носіями фонограм є звукові файли у форматі МР3, назва яких повинна містити:
Прізвище та ім’я виконавця або назва колективу, назва номеру, наприклад:
ОленаІванова_Соловейко.mp3
На фестивалі необхідно мати флеш-носій на якому записані тільки фонограми, які використовуються на даному фестивалі.

10. Фінансові умови фестивалю-конкурсу.
Усі витрати на організацію Фестивалю-конкурсу здійснюються за рахунок благодійних, спонсорських та інших внесків.
Соло – 375 грн. (два номери — 550 грн.).
Дуети – 300 грн. з учасника (два номери — 420 грн. з участника).
Малі групи – 250 грн. з учасника.
Формейшн – 140 грн. з учасника.
Продакшн – 120 грн. з учасника.

Учасники з обмеженими можливостями (інваліди) та пільгові конкурсанти приймають участь у фестивалі зі знижкою 50 % (за умови надання відповідних довідок). Кількість обмежена.

Вхід у глядацьку залу для усіх бажаючих безкоштовний.

11. Критерії оцінювання:
— техніка виконання, почуття ритму;
— композиція: постановка, лексика, відповідність музичної та змістовної складової;
— образ: костюм, зачіска, макіяж, акторська майстерність, виразність, контакт з глядачем, загальна культура та естетика танцю.

12. Нагородження.
Розподіл призових місць відбувається на підставі протоколу журі та кількості набраних балів. Рішення журі є остаточним і перегляду не підлягає.
Усі учасники фестиваля отримують дипломи і медалі.
У кожній номінації і віковій категорії надаються звання Лауреата I, II і III ст.
Лауреати — колективи нагороджуються кубками.
Лауреати — солісти та лауреати — дуети нагороджуються дипломами і медалями.
Вищі нагороди фестивалю — Гран-Прі – присуджуються за рішенням журі за найяскравіший виступ.

13. Журі.
Оцінку виступів учасників конкурсу здійснює журі, яке складається оргкомітетом фестивалю з відомих артистів, педагогів творчих дисциплін, режисерів, керівників творчих колективів, діячів культури і мистецтва.

14. Реєстрація участників.
Для участі у Фестивалі в Оргкомітет подається заявка встановленого зразка.
Участь у Фестивалі підтверджується організаторами на підставі заявок, що надійшли, списків учасників та документів, що підтверджують оплату.
У відповідь на Вашу заявку протягом трьох днів оргкомітет фестивалю надсилає лист із зазначенням реквізитів для оплати реєстраційного внеску.

15. Організаційні вимоги.
Організації або приватні особи, які делегують учасників, беруть на себе транспортні витрати (до місця проведення фестивалю і назад, проїзд по місту), витрати по проживанню та харчуванню.
Оргкомітет фестивалю сприяє організації проживання та харчування учасників на період проведення фестивалю.
Керівник колективу несе відповідальність за життя і здоров’я дітей. Творчі колективи та гості фестивалю повинні мати відповідну кількість супроводжуючих осіб, які гарантують догляд за особистими речами, концертними костюмами, реквізитом колективу і безпеку учасників. Учасникам рекомендовано мати медичну страховку на час проведення фестивалю.
Організатори не несуть відповідальність за номери, пов’язані з ризиком. Учасники відповідають за дотримання правил техніки безпеки.
Будь яка рекламна та інформаційна діяльність на фестивалі без попереднього узгодження з
організаторами заборонена!
Організатор залишає за собою право об’єднувати номінації та категорії.
Організатор залишає за собою право вносити зміни в положення без попередження.
Дане Положення є офіційним запрошенням на фестиваль.

Організаційний комітет:
БФ «Наш Слід»
Наталія Сучкова (050) 723-55-11
Всеволод Сучков (066) 094-60-24
Е-мейл: nashsled@gmail.com
Офіційний сайт: www.nashsled.com.ua

Комментирование запрещено